sobota, 19 września 2015

Concordia Knurów - Przemsza Siewierz 19.09.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 7 kolejki: IV liga 2015/2016, grupa: śląska I.














Concordia Knurów - Przemsza Siewierz 19.09.2015 (2-1) 5-Poziom 
Att:120 H:11:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Miejski (Knurów)


Od kiedy Concordia gra u siebie w sobotnie poranki, jakoś po drodze jest mi, aby wpadać na ich mecze. Tym razem wypróbowałem "trybuny" niebiletowanej za jedną z bramek, aby mieć lepszy widok na cały stadion.

Przemsza na biało-czerwono-zielono.



Trybuna otwarta była rzecz jasna zamknięta, natomiast kryta w dalszym ciągu w remoncie. Dostępny dla widzów jest tylko środkowy sektor.

Miasto Siewierz do tej pory kojarzyło mi się z tym, iż ilekroć podczas lotów wracałem do Katowic, samolot tuż przed lotniskiem zawracał nad Siewierzem. :)













Piłkarze gości mieli ciekawe koszulki, ponieważ dostrzec na nich można było chyba zabytki Siewierza.


Mecz ten na pewno utkwi mi w pamięci z jednego powodu, ponieważ w bramkach obu drużyn wystąpiło łącznie aż czterech bramkarzy. Najpierw w przerwie meczu zszedł z boiska bramkarz gości, Wolan (na zdjęciu po prawej).

Zastąpił go Botsch. Wtedy pomyślałem, że do końca meczu jeszcze sporo czasu i byłoby ciekawie jakbym zobaczył zmianę bramkarza w Concordii. Niestety wykrakałem to, ponieważ...

...kontuzji doznał bramkarz gospodarzy Kuczera.

Rezerwowy bramkarz Concordii.

Ogólnie mecz toczył się pod dyktando gospodarzy i to właśnie Concordia wyszła na prowadzenie po przepięknym strzale z 16 metrów. Piłka lobem przeleciała nad bramkarzem i wpadła do bramki, ocierając jeszcze delikatnie poprzeczkę. W drugiej połowie gospodarze podwyższyli na 2-0. Gości było stać tylko na jedną bramkę. W końcówce meczu zabrakło im nieco argumentów aby wyrównać. Wynik: 2-1. Tabela: 8 i 9.

Na koniec trybuna z której oglądałem mecz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz