sobota, 19 września 2015

Spójnia Zebrzydowice - WSS Wisła 19.09.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 7 kolejki: Profi Credit Liga okręgowa 2015/2016, grupa: Bielsko-Biała.












Spójnia Zebrzydowice - WSS Wisła 19.09.2015 (1-7) 6-Poziom 
Att:90 H:16:00 Cena: 5FOT MOV
Stadion Spójnia Zebrzydowice


Od tego sezonu Spójnia gra w Okręgówce i w klubie nastąpiła kolejna zmiana biletów. Fajnie by było jakby na każdym meczu był inny piłkarz na bilecie.

Na obiekcie zaszły małe zmiany w postaci postawionego płotu. Nie wiadomo póki co, czy za nim będzie wydzielony sektor gości.

Tydzień temu byłem na meczu Spójni w Dankowicach. Dzisiaj byłem dopiero na pierwszym meczu w Zebrzydowicach w tym sezonie. Tym sposobem po 10 latach ponownie widziałem okręgówkę w tej miejscowości.

Po meczu Concordii Knurów, był to drugi mój mecz tego dnia.

Goście na czerwono.





W przerwie zwiedziłem budynek klubowy. Na korytarzu znajdują się archiwalne zdjęcia oraz...

...sztandar.

Od tego sezonu taki regulamin PZPN chyba musi wisieć na każdym stadionie. Jest tam napisane, że nie można min. używać dronów.







Trzy dni wcześniej kadra Spójni pojechała na wyjazdowy mecz pucharowy z tą samą Wisłą. Wtedy padł wynik 6-1. W dniu dzisiejszym liczyłem na mniejszy wymiar kary. Niestety dominacja Wisły była znacząca, którzy strzelali bramki wchodząc jak w masło. Ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 1-7, a jedyna bramka dla gospodarzy padła po strzale samobójczym. Miejscowy spiker pozwolił sobie na żart po końcowym gwizdku, przypominając jeszcze większe porażki Spójni. Pozycje w tabeli: 10 i 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz