niedziela, 27 września 2015

Zaborze Zabrze - Tęcza Wielowieś 27.09.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 8 kolejki: Klasa A 2015/2016, grupa: Zabrze.












Zaborze Zabrze - Tęcza Wielowieś 27.09.2015 (4-2) 7-Poziom 
Att:90 H:16:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion Zaborze Zabrze


Drugi mecz weekendu i drugi bez biletów. A po spotkaniu plakat meczowy zachęca do pójścia do lokalnego pubu.


Coraz trudniej znaleźć mi mecze na niedzielę, które są jednocześnie na mojej liście do zrealizowania. Zaborza nie miałem na tej liście, ale swojego wyboru nie żałowałem. Tutejszy stadion okazał się bowiem bardzo przyzwoitym obiektem. 

Budynek klubowy, a za razem trybuna główna z balkonami.

Trochę ciężko było się wydrapać na tą trybunę, która miała duże schody.


Goście w strojach a'la Argentina. Oczywiście niejeden kibic zwrócił na to uwagę.




Bardzo wiele zaliczyłem już stadionów z niższych lig, które są wyposażone w krzesełka ze Stadionu Śląskiego. Były one wczoraj na meczu w Borowej Wsi jak i dzisiejszego dnia.


















Profesjonalne przygotowanie...






Pierwsza połowa była wyrównana i zakończyła się sprawiedliwym wynikiem 1-1. Zaraz po przerwie na prowadzenie wyszli goście, po golu samobójczym (bramka na filmie). Gra gospodarzy coraz bardziej się rozkręcała, co poskutkowało kolejnymi golami. Gol na 4-1 także padł po strzale samobójczym. Pod koniec meczu goście, po rzucie karnym zmniejszyli wysokość porażki (gol na filmie). Końcowy wynik: 4-2. Tabela: 3 i 15.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz