niedziela, 11 października 2015

Beskyd Svrčinovec - Rozkvet Klubina 11.10.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 8 kolejki: VII. liga Quick Sport OFZ Kysuc 2015/2016.












Beskyd Svrčinovec - Rozkvet Klubina 11.10.2015 (3-2) 7-Poziom-Słowacja 
Att:35 H:14:30 Cena: 0FOT MOV
Stadion Beskyd Svrčinovec 


Chociaż na Słowację mam raptem kilkadziesiąt kilometrów, to mój bilans meczów w tym państwie jest bardzo skromny. Do tej pory byłem raptem na 6 meczach, rozegranych na 5 stadionach. Na niedzielne popołudnie wybrałem klub, którego stadion wielokrotnie mijałem w drodze na mecz do Cadcy albo Ziliny. Celem była miejscowość Svrčinovec. Przy okazji wczorajszego meczu, rozpisywałem się o drodze na Chorwację i autostradzie A1. Jadąc do tego kraju, opuszczając Polskę, można właśnie wybrać kierunek na Svrčinovec, a następnie na Zilinę. Droga ta biegnie obok boiska w Svrčinovcu.

Svrčinovec to miejscowość na granicy czesko - słowackiej w pobliżu trójstyku granic tych państw oraz Polski. Już po stronie słowackiej można natrafić na budowle Paryża.


Klub Beskyd Svrčinovec jest najbliżej położonym klubem słowackim od mojego domu, jadąc drogą kołową. W linii prostej jest na drugim miejscu.


Obiekt dysponuje imponującą trybuną krytą. Brakuje za to WC. Próżno było szukać kibla w budynku klubowym, lub na terenie stadionu. Porządkowy polecił mi iść do centrum miejscowości, do jakieś knajpy.


Z górnej części trybuny krytej, są bardzo ładne widoki na okolicę.



Gospodarze na żółto-czarno.



























Spotkanie sędziowało dwóch arbitrów. Główny oraz jeden asystent.






Na meczu trochę zmarzłem, po raz pierwszy w tej rundzie. Zimno zrobiło się także sędziemu, który w przerwie ubrał kurtkę.


Od początku meczu przewagę mieli gospodarze i to oni strzelili pierwszego gola. Jeszcze w pierwszej połowie, zupełnie niespodziewanie, dwa kolejne gole zdobyli goście. Dwa pierwsze gole z meczu są na moim filmie. W drugiej części gry gra przypominała bicie głową w mur drużyny gospodarzy. W samej końcówce meczu udało im się jednak zdobyć dwa gole i rzutem na taśmę wygrali ten mecz 3-2. Poziom spotkania uważam, że był gorszy nawet od polskiej B-klasy, co nie oznacza, że było nudno. W 11 zespołowej lidze obie drużyny zajmują w tabeli odpowiednio: 10 i 6 miejsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz