niedziela, 8 listopada 2015

Iskra Rowień (Żory) - Olza Godów 08.11.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 12 kolejki: Klasa B 2015/2016, grupa: Rybnik.










 


Iskra Rowień (Żory) - Olza Godów 08.11.2015 (0-4) 8-Poziom 
Att:50 H:13:30 Cena: 2FOT MOV
Stadion Iskra Rowień 


Rynek w Żorach.


Okolica boiska niczym w chorwackiej Rijece.

Taka tam elewacja stadionu. :P


Pogoda na meczing była dzisiaj przepiękna. Dało się wytrzymać nawet bez czapy.


Gospodarze na żółto-czarno.


Kiedyś już byłem na meczu na tym obiekcie, ale zaliczyłem tylko połówkę. Następnie, kiedy chciałem zaliczyć całe spotkanie, zmartwiła informacja, o wyprowadzce Iskry na obce boisko. W tym czasie chyba miało powstać nowe, większe boisko w innej części Rownia. Nic takiego jednak się nie stało i nieoczekiwanie Rowień powrócił na stare śmiecie. Tym sposobem czym prędzej postanowiłem ponowie się tutaj pojawić.


Boisko Iskry należy do jednych z mniejszych, na których byłem w czasie meczu. Ponadto spodziewałem się dzisiaj kiepskiego boiska, ale od mojej poprzedniej wizyty, plac gry bardzo wyładniał. :P







Jak widać asystent to prawdziwy MacGyver, Za pomocą taśmy, sam potrafi naprawić chorągiewkę.




Na meczu jeden z miejscowych kibiców myślał, że jestem fanem gości. Kiedyś już zdarzały mi się podobne sytuacje gdzie min. ktoś myślał że jestem z PZPN-u.



Co chwilę nad boiskiem przelatywały małe samoloty, które lądowały na pobliskim lotnisku w Gotartowicach.




Za oglądanie meczu trzeba było zapłacić "co łaska". Za taką łaskę kibic nie otrzymał nawet prostej cegiełki.


Spotkanie zgodnie z planem wygrali goście 4-0, strzelając po dwie bramki na połowę. Ciekawy był gol na 0-2, kiedy to egzekutor rzutu wolnego, znalazł lukę obok źle ustawionego muru i bez problemu piłka znalazła drogę do niemal pustej bramki. Pozycje w tabeli: 7 i 2.

Był to mój 82 mecz w roku 2015, co oznacza, iż na tą chwilę poprawiłem wynik z 2014 roku o jeden mecz.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz