sobota, 21 listopada 2015

LKS Baranowice (Żory) - Górnik Boguszowice (Rybnik) 21.11.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 17 kolejki: Klasa A 2015/2016, grupa: Rybnik.













LKS Baranowice (Żory) - Górnik Boguszowice (Rybnik) 21.11.2015 (2-4) 7-Poziom 
Att:50 H:13:00 Cena: 5zł FOT MOV
Stadion LKS Baranowice



Na ten weekend zaplanowałem dwa mecze rybnickiej klasy A, która późno w tym roku kończy rozgrywki ligowe. Dodać należy, że wiele wyższych lig już zakończyło rozgrywki, a pisząc tego posta już wiedziałem, że w dniach 28-29.11.2015 rozegrana zostanie awansem wiosenna kolejka!




Baranowice na niebiesko.

Deszczowy początek meczu odstraszył widzów do stania na trybunie bez dachu, lecz nie mnie.


Dla widzów lubiących obejść sobie obiekt w około informuję, iż w Baranowicach jest to nieco utrudnione.




Kocyki niczym u piłkarzy w Lidze Europy.










Frekwencja na tym meczu nie rzuciła mnie na kolana. Wielu widzów widocznie woli o tej porze oglądać mecze w TV, a właśnie tego dnia rozegrano słynne Gran Derby.



Sensacja na meczu A-klasy Rybnik. W sprzedaży kiełbacha dla widzów.





Pomimo ciężkiego boiska, było na czym oko zawiesić. Spotkanie było ciekawe, w którym padło sporo goli. Wynik zmieniał się następująco: 0-1, 0-2, 1-2,1-3, 2-3, 2-4. Dwie bramki gości są dostępne na moim filmie, ale mnie szczególnie podobała się ta pierwsza, której nie ma na filmie. Bramkarz gospodarzy tak niefortunnie wykonał wślizg do piłki na przedpolu, która odbiła się od biegnącego na przeciwko zawodnika gości, a następnie wpadła do pustej bramki. Pozycje w tabeli: 12 i 4.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz