niedziela, 6 grudnia 2015

HC Oceláři Třinec - HC Olomouc 06.12.2015 (Hokej na lodzie)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 26 kolejki: Tipsport Extraliga 2015/2016.














HC Oceláři Třinec - HC Olomouc 06.12.2015 (1-4) 1-Poziom-Czechy (Hokej na lodzie) 
Att: 4962 H: 15:00 Cena 150 Kc 
Trinec (Czechy) - Hala Werk Arena (Nowa hala) FOT MOV


Bilet kupiłem na sektor dla gości, w kasie przy sektorze gości. Teraz nie wiem, czy kasjerka mówiła mi, że na inne sektory już nie było miejsc, czy tylko miała w tym okienku bilety dla przyjezdnych. Bilet zawierał informację o miejscu stojącym, gdzie w sektorze gości wszystkie miejsca były... siedzące.

Tego dnia w planach miałem mecz Banik Ostrava - Sparta. Prawdopodobnie działacze Banika, wpadli na fantastyczny pomysł aby... nie sprzedawać biletów w dniu meczu! Pojechałem więc na hokej do Trinca. Domowy mecz Hutników chciałem zobaczyć już od dawna. Ponadto nie dalej jak dzisiaj odkryłem, że w Trincu stoi już nowa hala, co było tylko magnesem do wizyty.




Kącik dla najmłodszych kibiców.

Wspomniany powyżej sektor gości.

Najniższy poziom hali.

Trybuny sprawiają bardzo dobre wrażenie, chociaż w moim odczuciu pojemność mogłaby być minimalnie większa. Z zewnątrz także wydaje się, że obiekt ma większą ilość miejsc.



Oprawa na meczach hokeja w Czechach jest rewelacyjna. Przypominało to bardzo mecze zza oceanu.






Pod trybunami przy punktach kateringowych...

...nic nie umknie kibicowi, ponieważ mecz transmitowany jest na żywo.


Gospodarze wystąpili w przeważającym białym kolorze. Na początku meczu miałem jednak problem z rozróżnieniem drużyn.

Fani gości zaprezentowali ciekawy doping. Sektor gości w żaden sposób oddzielony nie był oddzielony chociażby taśmą od miejscowych kibiców.



Otwarta w połowie 2014 roku hala o pojemności 5200 widzów, pachniała jeszcze nowością. W środku temperatura w okolicach 22 stC. czyli bardzo komfortowa.



Poziom hokeja w Czechach oczywiście jest zdecydowanie wyższy niż w naszym kraju i jest to chyba sport numer jeden u naszych południowych sąsiadów. To spotkanie także stało na dobrym, szybkim poziomie w którym lepiej zaprezentowali się goście. Wynik końcowy 1-4. Tabela: 10 i 4 w 14 zespołowej lidze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz