niedziela, 20 stycznia 2008

Vitkovice Steel (Ostrava) - Znojemsti Orli (Znojmo) 20.01.2008 (Hokej na lodzie)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu O2 Extraliga sezon: 2007/2008.













Vitkovice Steel (Ostrava) - Znojemsti Orli (Znojmo) 20.01.2008 (4-1) 1-Poziom-Czechy (Hokej na lodzie) 
Att:5412 H:17.00 Ostrava (Czechy) - Hala CEZ Arena FOT MOV1/2



W końcu przyszedł czas aby zobaczyć hokej na wyższym poziomie niż w Polsce. Czeska najwyższa liga, bo o niej mowa to jedna z lepszych europejskich lig. W drodze na mecz jechałem przez Karvinę (na zdjęciu hala lodowa miejscowego trzecioligowca!).

W karwińskim kantorze musiałem także wymienić trochę waluty. :)

Będąc już pod halą w Ostravie stwierdziłem, że mam za mało koron czeskich. Nerwowo zacząłem pytać łamanym czeskim, czy ktoś mi nie sprzeda za PLN-y. Zapytałem także jakiś Polaków, myśląc oczywiście że to Czesi :). Po wielu próbach w końcu udało mi się zdobyć kasę na bilety. W domu odkryłem jednak, że w innej kieszeni miałem więcej gotówki i tym samym nie musiałem prosić nikogo o wspomniane korony.


Vitkovice Steel czyli Stal, wystąpili na niebiesko.


Miejsce na hali miałem na samej gorze, gdzie rozsiadłem się w wygodnym i miękkim fotelu. Widok z takiego miejsca robi duże wrażenie tylko krążka nie widać już tak wyraźnie.





Trybuny za bramkami są dostawiane. Razem z nimi hala ma chyba około 12 tysięcy miejsc, czyli jest drugą największą w Czechach. Na tym meczu kibiców było ponad 5 tysięcy.


Jakim tam pokaz łyżwiarstwa figurowego w przerwie pomiędzy tercjami.






Na przejściach ewakuacyjnych swoje popisy dawały panie z pontonami.

Po każdej strzelonej bramce dla gospodarzy, gasły normalne światła, a jednocześnie rozbłysły kolorowe neony wraz z podkładem muzycznym - Link. Można było poczuć smak ligi NHL.



Vitkovice pewnie pokonali gości ze Znojma 4-1.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz