niedziela, 10 kwietnia 2016

KS Kleszczów (Żory) - LKS II Bełk 10.04.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa C 2015/2016, grupa: Rybnik.



 










KS Kleszczów (Żory) - LKS II Bełk 10.04.2016 (1-9) 9-Poziom 
Att:45 H:15:30 Cena: 0FOT MOV
Stadion KS Kleszczów


Na niedzielę zaplanowałem mecz w Żorach, w dzielnicy Kleszczów. Nieopodal boiska można odwiedzić prawdziwy dziki zachód. Ja nie skorzystałem ponieważ wielkie otwarcie tegorocznego sezonu zaplanowano dopiero za 7 dni.

Obok boiska przebiega czynna linia kolejowa.




Gospodarze na niebiesko.



Obiekt Kleszczowa to prawdziwa bitwa na głosy. Stadion na bieżąco wzbogaca się w malowidła Ruchu, bądź Górnika.







Chociaż Bełk wygrał wysoko, to jednak swojego pierwszego gola zdobyli w rzadkich, nie do końca sprawiedliwych okolicznościach. Bramkę zdobyli w momencie, kiedy z powodu drobnego urazu, na chwilę musiał opuścić boisko zawodnik gospodarzy (zdjęcie).

W czasie mojej poprzedniej wizyty w Kleszczowie, także natknąłem się na przejeżdżający pociąg. Ten podobno relacji Rybnik - Pszczyna.



Jak widać dreny nie wszędzie zadziałały poprawnie.



W czasie meczu nie zabrakło także najwierniejszych kibiców. :P


Przed meczem rzuciłem okiem na moją ściągę jak na danym obiekcie wygląda sytuacja z biletami autorstwa Cfetera. W tym przypadku wszystko się zgadzało, a mianowicie: Zbierają ale nie ma biletów.









Mecz był ciekawy, chociażby z tego powodu, ze wpadło w nim sporo bramek. To na co zwróciłem uwagę to, że spora liczba bramek, które padły po strzałach z dystansu. Jeden taki gol posiadam nawet na filmie. Mi jednak najbardziej podobała się jedna z bramek dla gości. Piłka po silnym strzale z 20 metrów, wpadła do bramki po solidnym odbiciu od poprzeczki. Po tej kolejce Bełk zajmuje pierwszą pozycje. Kleszczów znajduje się w środku tabeli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz