sobota, 7 maja 2016

Grunwald Ruda Śląska - BKS Stal Bielsko-Biała 07.05.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu III liga 2015/2016, grupa: opolsko-śląska.














Grunwald Ruda Śląska - BKS Stal Bielsko-Biała 07.05.2016 (0-2) 4-Poziom 
Att:170 H:11:00 Cena: 3FOT MOV
Stadion Halemba (Ruda Śląska)


Postanowiłem wykonać powtórkę na Grunwaldzie, ponieważ poprzednio z biletu nic prawie mi nie zostało Link. Tym razem poprosiłem porządkowego o ostrożne oderwanie wejściówki. Ponadto na meczu z BKS-em zastałem nowy/stary wzór biletu. W kolekcji mam już parę biletów retro tzn. z Carbo, MKS Czerwionka i Radlina.

Z ceną za wejście także były jaja. Jak wskazuje plakat powinienem zapłacić 6 zł, a wystarczyło, nie wiedzieć czemu tylko 3 zł. Kolega Leon (blog meczemecze) nie zapłacił nic, który wjechał autem na teren obiektu, a kolega Mateusz (blog Stadionowy Turysta) zapłacił za cały bilet 6 zł w dodatku... przerwany w poprzek. Jak już mowa o znajomych, to na meczu spotkałem także Marcina (facebook: Fusbal w moim obiektywie).

W czasie poprzedniej wizyty w maju 2014 bardzo zmokłem. Dzisiaj pogoda dopisała.



Gospodarze na zielono.




Flaga kibiców gości jakby narysowana flamastrami. Młodociany młyn coś tam postrzelał petardami w pierwszej połowie. Po chwili na ich miejscu pojawiła się ochrona i do końca meczu już było cichutko.


Tak się złożyło, ze w przeciągu kilku dni, po raz drugi pojawiłem się na meczu BKS Stal.


Po drugiej stronie w sektorze gości pojawili się fani gości. W czasie meczu nie wykonali chociażby jednej przyśpiewki.

Zza bramki także można z wyższej perspektywy oglądać mecz.















Mecz nie był jakimś porywającym widowiskiem. Optyczna przewaga gości została potwierdzona golem po strzale z koło 8 metrów. W drugiej połowie godnym odnotowania było gol na 0-2, gdzie piłka po strzale z 16 metrów, wpadła do bramki w samo okienko. Po tym meczu BKS jest w dalszym ciągu na 2 miejscu, a Grunwald na ostatnim. Na koniec dodam, iż w przerwie umożliwiono mi pogadankę z będącym na trybunach zawodnikiem BKS-u Mariuszem Sobala. Zgodnie z moimi przypuszczeniami jest on ze mną w dalszym stopniu spokrewniony.

1 komentarz: