sobota, 14 maja 2016

Kolejarz 24 Katowice - Hetman 22 Katowice 14.05.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa A 2015/2016, grupa: Katowice.













Kolejarz 24 Katowice - Hetman 22 Katowice 14.05.2016 (2-0) 7-Poziom 
Att:15 H:13:30 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion ul. Alfreda (Katowice)


Po meczu w Wojkowicach miałem tylko 30 minut, aby dojechać na kolejne zawody do Katowic. Odcinek do pokonania liczył tylko 13 km i pomimo braku korków, ciągle coś stawało na przeszkodzie. Przede wszystkim były to czerwone światła, albo jak na zdjęciu przejeżdżający pociąg. Na szczęście zdążyłem na czas z małym zapasem. Co do meczu to idealnie wtopił się pomiędzy wspomniane spotkanie w Wojkowicach, a także tym które sobie zaplanowałem na godzinę 17:00 (Sparta Katowice - AKS Mikołów). Ponadto boisko Kolejarza leżało w takim miejscu, że nie trzeba było staczać z trasy.

Do meczu było jeszcze trochę czasu, więc poszedłem...

...szukać WC. W budynku klubowym znalazłem upragnione miejsce tylko, że było zamknięte i jak się później okazało przez całe spotkanie. W związku z tym załatwiłem to i owo na terenach zielonych klubu, za co z góry przepraszam jeżeli coś tam wyschnie po czasie.


Już za chwilę wielkie derby Katowic. Gospodarze na niebiesko - czarno.



Boisko przy Alfreda niestety jest wyposażone w sztuczną nawierzchnię.









Ciasno było na tym Kolejarzu jak na Zizkovie i te trybuny strome... :)





Rozgrzewki na bosaka to jeszcze nie widziałem. :P





Szczerze mówiąc to chyba nikt do tej tablicy się nie stosował.




Boisko jest otoczone ciekawymi architektonicznie szeregowcami.

Wielkie Derby oglądał na trybunach komplet 15 widzów. :P

Nie lubię obiektów piłkarskich o sztucznej nawierzchni, a już na pewno te, gdzie do placu gry przylega wysoka siatka. Zdjęcia z zoomem wychodzą wtedy kiepsko.

Tutaj parę fotek z wysuniętą ręką przed siatką i od razu lepszy efekt fotografii.


Po co ta tablica, skoro nie jest włączona?


W derbowym pojedynku lepsi okazali się piłkarze Kolejarza 2-0. Moim zdaniem zasłużenie wygrali to spotkanie.

W końcówce meczu jeden z zawodników gości dostał czerwoną kartkę, po czym omal nie pobił głównego arbitra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz