niedziela, 22 maja 2016

LKS Wisła Wielka - LKS Rudołtowice-Ćwiklice 22.05.2016


Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa A 2015/2016, grupa: Tychy.














LKS Wisła Wielka - LKS Rudołtowice-Ćwiklice 22.05.2016 (3-0) 7-Poziom  
Att:150 H:17:00 Cena: 5FOT MOV
Stadion LKS Wisła Wielka


W czasie robienia zdjęć prawie, że przeoczyłem zbiórkę za bilety. Szybko podbiegłem do kasjera i zdobyłem co chciałem. Wejściówka była jednak bez wyrazu, taka chyba drukowana w okręgowym związku. Ten wzór mam już chyba z co najmniej dziesięciu klubów, a niniejsza nawet była bez pieczątki.

Tego dnia akurat trafiłem na odpust parafialny. Z tegoż powodu w czasie meczu co chwilę odpalano jakieś piro w postaci petard hukowych.


Program naprawczy realizuję w najlepsze. Chodzi tutaj o powtórki boisk w moim rejonie, gdzie nie widziałem całego meczu. W najgorszym momencie było ich 81! Po tym meczu zostało już "tylko" 28.


Gospodarze na żółto - pomarańczowo. Mecz zapowiadał się ciekawie, ponieważ obie drużyny sąsiadowały ze sobą niemal w czubie tabeli.






Sędzia główny oraz jeden z asystentów to były Panie.


Pogoda była idealna do oglądania meczu.






Pierwszy w tym roku mecz z przerwą na uzupełnienie płynów.

Podobnie jak w czasie mojej poprzedniej wizyty w tej miejscowości, także i tym razem publika dopisała (około 150 osób) jak i pogoda. Zauważyłem że w przypadku powtórek w danym miejscu, często mam małe Déjà vu pod różnymi względami.



Piwko było, ale kiełby dla kibiców już nie.



Ganek Trybuna.








Takie powinny być spotkania A-klasowe tzn. żywe, z dużą ilością bramek i z pomysłem na grę. Gospodarze stworzyli sobie więcej dogodnych sytuacji, które bezlitośnie wykorzystali. Pierwszy i drugi gol dla Wisły padł po stałym fragmencie i strzale głową (pierwsza bramka na moim filmie). Po przerwie dołożyli trzeciego gola. Goście także mogli coś strzelić. Mowa tutaj min o poprzeczce po strzale z rzutu wolnego (film). Wynik końcowy 3-0.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz