sobota, 28 maja 2016

Pogoń Nowy Bytom (Ruda Śląska) - Śląsk Świętochłowice 28.05.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa A 2015/2016, grupa: Katowice.













Pogoń Nowy Bytom (Ruda Śląska) - Śląsk Świętochłowice 28.05.2016 (1-0) 7-Poziom 
Att:70 H:15:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion Pogoń Nowy Bytom 


Po domowym meczu Stali Zabrze, udałem się na drugie sobotnie spotkanie. Tym razem był to mecz u siebie Pogoni Nowy Bytom, klubu mającego siedzibę w... Rudzie Śląskiej.

Stary stadion Pogoni i jego...

brama główna. Na nim jednak mecz się nie odbył.

Ciekawy proporczyk w jednym z samochodów, stojących obok stadionu.

Budynek klubowy.

Długo już na mecze chodzę, ale po raz pierwszy zobaczyłem taki o to zakaz. O dziwo nigdzie nie widziałem zakazu alkoholowego.

Pierwszy rzut oka na boczne boisko Pogoni, gdzie miał zostać rozegrany mecz, ale czy na pewno takie boczne?

Obiekt ten dysponuje bowiem imponującej wielkości naturalnym nasypem i ciekawą ścieżką dojścia na jego koronę.

Z samej góry widok był imponujący. W tym momencie nie żałowałem, że mecz rozegrano tylko na bocznym boisku i do tego tym gorszym sztucznym. Stwierdzam nawet, że był to po stadionie AS Trencin, najładniejszy obiekt ze sztuczną trawą.

Zakaz zakazem ale...

Miejsca dla tych widzów, co woleli siedzieć niżej, ale za to bliżej boiska.

Gospodarze w białych koszulkach.


Oglądanie futbolu na trawie.











Oba obiekty z dzisiejszego dnia były z bardzo oddalonymi trybunami i z terenem zielonym w około, przez co efekt był wspaniały.











W czasie meczów można było czasem zobaczyć wślizgi na sztucznej i suchej płycie.




W drugiej połowie przeniosłem się na poziom "Zero".






W drugiej połowie w pewnym momencie już straciłem nadzieję na chociażby jednego gola, ale w końcu wpadła bramka. Autorem bramki byli gospodarze, po strzale głową (bramka na filmie). Goście próbowali zmienić wynik spotkania, ale bezskutecznie. Na koniec dodam, że był to mecz na szczycie ligowej tabeli. Gospodarze musieli wygrać, aby mieć dalej matematyczne szanse na wygranie ligi. Po tym meczu na dwie kolejki przed końcem mają 6 pkt. straty do Śląska.

Po tym meczu miałem jeszcze w planach drugie spotkanie w Rudzie Śląskiej tzn. Jastrzębia Bielszowice, ale odpuściłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz