sobota, 14 maja 2016

Sparta Katowice - AKS Mikołów 14.05.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Liga okręgowa 2015/2016, grupa: Katowice I.













Sparta Katowice - AKS Mikołów 14.05.2016 (2-2) 6-Poziom 
Att:35 H:17:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion Rapid Katowice


Z meczu Kolejarza miałem raptem około 4 km do stadionu Rapida Katowice. Byłem tutaj parę lat temu na meczu, właśnie na spotkaniu domowym Kolejarza. Wtedy widziałem jednak tylko drugą połowę. W zeszłym roku także pojawiłem się w tym miejscu, ale w wyniku mojego błędu meczu nie zobaczyłem.

Nie wiedzieć czemu trybuna z plastikowymi krzesełkami była zamknięta ze wszystkich stron.

Ładne kwiatki... :P

Dojście na trybunę z ławkami parkowymi. Nomen omen obok obiektu znajduje się park. Cały kompleks znajduje się blisko centrum Katowic.

Po lewej wspomniany park.


Maszt Telewizji Katowice?


Sparta na biało - niebiesko.

Spotkanie rozpoczęli goście. Początkowe dwie minuty wymieniali podania na swojej połowie, a gospodarze w tym czasie nie kwapili się atakować. Miałem ochotę wyjść i jechać do domu.


Pomimo złych prognoz, pogoda jednak dopisała tego dnia.

Kiedy mecz się rozpoczął, powoli dobiegały końca spotkania ostatniej kolejki Ekstraklasy grupy spadkowej. Jeden z zawodników ciągle dopytywał trenera o wynik Górnika Zabrze. Trzymanie kciuków w czasie własnego spotkania na nic się zdały, ponieważ Górnik spadł do I ligi.









Siedząc na efektownych ławeczkach, prawie wszystko było widać. :P













W tle centrum handlowe Silesia.

Do przerwy bramek nie było. W drugiej części gry wynik zmieniał się następująco: 0-1, 1-1, 1-2. Sparta zdołała w końcówce meczu wyrównać, po bramce z rzutu karnego. Wynik końcowy 2-2. Poziom gry, jak to często bywa na sztucznych murawach i w ligach okręgowych nie rzucił mnie na kolana, chociaż na pewno nie było nudno. Obu ekipom w tym sezonie nie grozi spadek jak i awans. Był to mój ostatni, trzeci mecz tego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz