niedziela, 19 czerwca 2016

Odra Nieboczowy - Wicher Płonia (Racibórz) 19.06.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa B 2015/2016, grupa: Racibórz I.












Odra Nieboczowy - Wicher Płonia (Racibórz) 19.06.2016 (1-4) 8-Poziom 
Att:60 H:17:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion Odra Nieboczowy


Źródło Google: O małej miejscowości Nieboczowy stało się ostatnio głośno, a to za sprawą tego, iż w tym miejscu  powstanie zbiornik przeciwpowodziowy Racibórz Dolny. O tym fakcie informowało już chociażby główne wydanie Wiadomości. Do końca nie wiadomo czy po ukończeniu budowy zbiornika, teren zostanie zalany, czy też będzie czekał na wielką wodę taką jak w 1997 roku. W każdym razie na zdjęciu satelitarnym widać już wał ziemny, który otacza miejscowość Nieboczowy.

Źródło Google: Drugie zdjęcie satelitarne pokazujące miejscowość.

Źródło Google: Trzecie zdjęcie satelitarne pokazujące boisko. Współrzędne środka boiska: 50°02'23.4N 18°16'29.6E.

No i jestem. Z mojego domu do klubów podokręgu Racibórz najczęściej najkrótsza droga prowadzi przez Czechy. Nie inaczej było i tym razem. W drodze do miejscowości Nieboczowy minąłem miejscowość... Nieboczowy. Chodzi o tą nowo powstałą wieś, gdzie już przesiedlono mieszkańców.

Przed meczem zwiedziłem kościół oraz...

...okolicę. Poza jednym przejeżdżającym autem, nie spotkałem tutaj żywej duszy.

Tego dnia po prostu musiałem pojechać do miejscowości Nieboczowy na mecz. Według doniesień więcej okazji już nie będzie. Od nowego sezonu Odra ma grać jeżeli jeszcze nie w "Nowych" Nieboczowach to w gościach.

Chyba nie wszystkich tutaj lubią.

Plakat pełen błędów: - Bilety za 4 zł, których tak naprawdę nie było. - Literówki: "Serdcznie", Piłkin"

Budynek klubowy.

Trybuna :P.

Trójka sędziowska: Pani jako sędzia główny czy asystent to już nie jest szokujący widok, natomiast postać asystenta po prawej stronie robi wrażenie. Czesław Sroka bo o nim mowa, już w 1983 roku miał na koncie 300 meczów w roli arbitra.

Nieboczowy na niebiesko.

Na meczu spotkałem się z Jackiem (Trzi rogi elwer) i Danielem (GroundhoppingPolska).

Mecz rozegrano piłką o takim samym wzorze jak na trwających obecnie mistrzostwach Euro 2016.


Ponownie Czesław Sroka.













Bayern Munchen.


WC na tym obiekcie robi wrażenie, zwłaszcza od strony wejścia z meczem w tle.


W bramce Wichru wystąpił Adam Jurczyk, który nominalnie jest obrońcą w tej drużynie.


Piwo, piweczko.











Ciekawe czy wieża w Pizie jest bardziej krzywa niż ta lampa.



Obok stadionu widać, że już coś nawet zalali.

Najpierw na prowadzenie wyszli goście. Gospodarze zdołali wyrównać co udokumentowałem na moim filmie. Jeszcze przed przerwą goście zdołali strzelić gola na 2-1. Po przerwie Płonia dorzucili dwa gole i wynikiem 1-4 zakończył się ten mecz. Prawdopodobnie ostatniego, historycznego gola udało mi się nagrać. Strzelcem bramki był Tomasz Grela. Pozycje obu drużyn na koniec sezonu: 12 i 8.

Na koniec zdjęcie wału ziemnego o którym wspominałem na początku relacji, przez który można jeszcze przejechać drogą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz