niedziela, 31 lipca 2016

Zamek Grodziec Śląski - Czarni Jaworze 31.07.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Puchar Polski 2016/2017, grupa: Śląski ZPN - Bielsko-Biała: I Runda.













Zamek Grodziec Śląski - Czarni Jaworze 31.07.2016 (3-9) Okręgowy Puchar Polski (Bielsko-Biała) 
Att:50 H:15:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion Zamek Grodziec Śląski (stare boisko)


Po porannym meczu w Pogórzu, pojechałem na obiad do pobliskiego Skoczowa. Po posileniu się udałem się do Grodźca, mijając po drodze boisko w Pogórzu. Kiedy byłem już na miejscu, do meczu było jeszcze około 30 minut, więc można było rzucić okiem na zamek i...

...kościół.

Przed meczem wiedziałem, że są dwa boiska w Grodźcu (stare i nowe) w odległości około pół kilometra. Także przed spotkaniem dowiedziałem się, że piłkarze grają na starym boisku, bo im bardziej pasuje. To chyba ewenement na skalę światową aby po wybudowaniu nowego obiektu (powyższe zdjęcie), użytkowany był w dalszym ciągu stary. Nawiasem mówiąc, wcale im się nie dziwię,  ponieważ wg mnie stary stadion jest wizualnie ładniejszy, no i ma chyba większą płytę.

Miejsc parkingowych nie ma dużo obok obiektu. Ja znalazłem obok cmentarza.




Sędziowie w drodze na obiekt, przebyli dosyć nietypową drogę.

Gospodarze na czerwono - biało.

Piknik przy linii bocznej boiska.

Obie drużyny dzieli jeden poziom rozgrywkowy w podokręgu Bielsko-Biała. Wyżej gra Jaworze, bo w klasie A.





Prywatna trybuna z jedynym sztucznym dachem na obiekcie.





Droga ładnie komponuje się w okoliczne boisko i drzewa.


Podobnie jak w czasie porannego meczu w Pogórzu, także i tym razem pojawiły się chmury i spadł deszcz. Na szczęście padało tylko przez około 30 minut, dzięki czemu "dach" z liści drzew był wystarczający.

Inni w czasie deszczu radzili sobie w ten sposób.







Bramkarz gości, który pojawił się na boisku w drugiej części gry z pewnością nie zaliczy występu do udanego. Gospodarze oddali na jego bramkę chyba dwa strzały, po których padły dwa gole. Ponadto obie sytuacje były do wybronienia.

W meczu nie było niespodzianki, które zakończyło się wynikiem 3-9 (trzy bramki na moim filmie). Gospodarze nie byli jednak tak słabi jak wskazuje wynik. Bramki strzelali jednak, kiedy przegrywali minimum trzema golami, więc mimo wszystko trudno było im nawiązać walkę. W kolejnej rundzie Jaworze podejmie drużynę Pasjonata z Dankowic.

Swego czasu myślałem, że mam zaliczone w czasie oficjalnego meczu wszystkie polskie obiekty piłkarskie, do 25 km od domu w linii prostej. Nie licząc nowo zgłoszonych do rozgrywek, to właśnie min. Grodziec uciekł mojej uwadze. Inny taki obiekt, który muszę jeszcze odwiedzić to KS Międzyrzecze, leżący w tym samym podokręgu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz