sobota, 10 września 2016

Concordia Knurów - Beskid Skoczów 10.09.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu IV liga 2016/2017, grupa: śląska II.














Concordia Knurów - Beskid Skoczów 10.09.2016 (1-3) 5-Poziom 
Att:110 H:11:00 Cena: 5FOT MOV
Stadion Aleja Lipowa (Knurów) 


Kolejny domowy mecz Concordii, gdzie czekałem na te konkursy z nagrodami, których faktycznie nie było.

Concordia na zielono.

Stadion Miejski dalej jest w remoncie i dlatego Concordia dalej gra swoje domowe mecze przy ul. Lipowej.













Na trybunach wyhaczyłem byłego zawodnika Odry Wodzisław, Adam Śmigielskiego. W Ekstraklasie na przełomie wieków rozegrał 4 mecze, w tym byłem świadkiem jego debiutu w najwyższej lidze. Zawodnik ten utkwił mi w pamięci, ponieważ spotykałem go na korytarzu szkoły średniej.


Na ten mecz poszedłem dla przysłowiowego zabicia czasu, w czasie rodzinnej wizyty. Spotkanie swoją atrakcyjnością jednak nie rzuciło mnie na kolana. Powtarzam to po raz kolejny, sztuczna trawa to nie murawa. Zawody były ciekawe jedynie w samej końcówce meczu, gdzie przy wyniku 2-1 dla gości, gospodarze musieli mocno przycisnąć aby był remis. Skuteczną kontrą popisał się jednak Beskid w ostatniej akcji meczu. Wynik końcowy 1-3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz