niedziela, 2 października 2016

LKS Studzienice - Stal Chełm Śląski 02.10.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa A 2016/2017, grupa: Tychy.














LKS Studzienice - Stal Chełm Śląski 02.10.2016 (2-0) 7-Poziom 
Att:80 H:16:00 Cena: 5zł FOT MOV
Stadion LKS Studzienice


W tym roku byłem już na meczu LKS Studziona oraz LKS Studzienna. Przyszedł w końcu czas na LKS Studzienice. Z obu wizyt mam bilet. Co do Studzienic to miałem obawy, czy będzie wejściówka. Jednak na początku drugiej połowy w końcu pojawili się bileterzy. Jeden z nich nawet miał czelność przepraszać jednego z kibiców, że to tylko taki bilet. Ja jednak uważam że bilet w formie cegiełki był rewelacyjny.

Budynek klubowy.



Cztero-minutowe opóźnienie ale są.

Gospodarze na czarno.







Jeszcze wczoraj, co opisywałem po meczu w Knurowie, aura była iście wakacyjna. Jeżeli chodzi o ten mecz, można chyba oficjalnie rozpocząć Polską złotą jesień, bowiem w czasie zawodów zaczęło padać i wg prognoz ma tak być jeszcze długo.







Numer 19 to główny snajper gospodarzy.



Balkon budynku klubowego był w dniu dzisiejszym mocno oblegany. Swoją drogą ciekawie został zaprojektowany ponieważ pod dachem, z dużej wysokości można oglądać mecz.


W Studzienicach są chyba uczciwi ludzie. Wypadł mi telefon z kieszeni, a dwie osoby z daleka to widziały i poinformowały mnie o tym zdarzeniu.



Widok z balkonu. Trochę tylko przeszkadzał w obserwacji trzeci poziom trybun :P.






Mecz ten do złudzenia przypominał mi wczorajsze spotkanie. Pierwsza połowa była tak samo nudna i bezbramkowa. W drugiej części gry nagle wszystko się odmieniło. W krótkim odstępie czasu gospodarze strzelili dwie bramki autorstwa ich masywnego snajpera z numerem 19. Najpierw po strzale głową (bramka na filmie), a następnie po silnym strzale po ziemi z 14 metrów. Do końca meczu wynik już się nie zmienił, ale gdyby gospodarze byli bardziej skuteczni wynik mógłby być wyższy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz