sobota, 29 października 2016

Naprzód Czyżowice - Przyszłość Rogów 29.10.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Liga okręgowa 2016/2017, grupa: Katowice III.













Naprzód Czyżowice - Przyszłość Rogów 29.10.2016 (0-2) 6-Poziom 
Att:140 H:14:00 Cena: 7zł FOT MOV
Stadion Naprzód Czyżowice


Sprzedano mi bilet ulgowy. Normalne chyba się skończyły. W każdym razie 7 zł to za dużo.

Po meczu Concordii Knurów miałem godzinę czasu na dojazd do Czyżowic. Droga prowadziła przez Rybnik i Wodzisław Śląski. Dojechałem na czas, chociaż była mała nerwówka.

Tydzień temu także byłem na meczu w Czyżowicach, lecz na meczu rezerw przy ulicy Nowej. Poszedłem za ciosem i tym razem przyszedł czas na obiekt pierwszej drużyny, gdzie powtórkę planowałem od dawna.


Sektor gości?

Obiekt przeszedł ostatnio metamorfozę. Przede wszystkim rzuca się w oko nowa trybuna i bieżnia.

Budynek klubowy.


Gospodarze na biało.






Na trybunach było raczej spokojnie. Podobno kiedyś w czasie meczu obu drużyn tak miło jednak nie było.



Bramkarz gości był pogardliwie nazywany rolnikiem (nie drwalem), przez jednego z kibiców. Z piłkarzy z najwyższej półki, przypominał mi Caspera Schmeichela.







Wejście do Pubu w budynku klubowym, a w środku...

 ...zgoda kibicowska po Czyżowicku.

W miejscu gdzie znajdują się szatnie wiszą w gablocie min. bilety z meczów oraz...

...koszulka Arki Gdynia. Klub z trójmiasta to tzw. klub partnerski Naprzodu Czyżowice.

Trybuna pachniała nowością. Szkoda tylko, że dach przy silnym deszczu nikogo nie osłoni oraz...

...w pierwszym rzędzie widok nieco ograniczała barierka.









W tabeli obie drużyny dzieliła przepaść, przez co faworytem byli goście (o ile obie ekipy wystąpiły w najsilniejszych składach). Od początku meczu spotkanie było jednak wyrównane ale statyczne. Taki stan rzeczy trwał do momentu kiedy po nieco kontrowersyjnym rzucie karnym goście wyszli na prowadzenie. Miało to miejsce już w drugiej części gry. Następnie jakby z gospodarzy uszło powietrze, po czym Rogów zaczął grać swoje i strzelił drugiego gola, po szybkiej kontrze. Wynik końcowy 0-2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz