sobota, 12 listopada 2016

Czarni Piasek - LKS Wisła Mała 12.11.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa B 2016/2017, grupa: Tychy.













Czarni Piasek - LKS Wisła Mała 12.11.2016 (3-0) 8-Poziom 
Att:15 H:13:30 Cena: 4zł FOT MOV
Stadion Czarni Piasek


Przy wejściu na obiekt wisiał plakat, z informacją o biletach za 4 zł (zdjęcie poniżej). Przed meczem jak i w czasie jego trwania wejściówek jednak się nie doczekałem. Po meczu zdecydowałem, że zrobię coś czego nigdy wcześniej nie zrobiłem na meczu. Podszedłem do pierwszego lepszego Pana w klubowej kurtce z zapytaniem czy mogę kupić bilet. Trafiłem akurat na odpowiednią osobę, ponieważ ów Pan miał klucze do pomieszczenia z biletami. W cenie jednego biletu dostałem dwa, a jak się w domu okazało nawet trzy.


Kasa.

Budynek klubowy.


Krzesełka, wiadomo skąd.

Piasek w czerwonych koszulkach.

Mecz zapowiadał się arcyciekawie ponieważ gospodarze, czyli lider tabeli podejmował trzecią drużynę z Wisły Małej. W dodatku goście mieli rozegrany jeden mecz mniej. Kiedy jednak spojrzałem na trybuny na 20 minut przed meczem okazało się, że jestem tam tylko ja. Ostatecznie doliczyłem się 15 widzów. Wpływ na frekwencję miała pewnie zimowa aura.












Kilkunastu najbardziej zahartowanych kibiców w tym także z Wisły Małej. Zaleźli się i tacy, którym w taką pogodę smakowała zupka chmielowa.

Trybuna była sporych rozmiarów. Szkoda tylko że nie miała miejsc pod dachem.



Mecz B-klasy, czyli na boisku było sporo twardej gry.




W przerwie można było się trochę ogrzać w jednym z bocznych pomieszczeń budynku klubowego.










W drugiej połowie pojawiły się delikatne opady śniegu, po raz pierwszy w tym roku i w tej części Polski.

Gospodarze wygrali ten mecz 3-0 (pierwszy gol na filmie). Generalnie było to raczej wyrównane spotkanie ale w tym meczu gościom nie był pisany chociażby remis. Piasek bezlitośnie wykorzystał swoje sytuacje i dlatego mecz wygrał. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz