niedziela, 13 listopada 2016

Olza Godów - Iskra Rowień (Żory) 13.11.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa B 2016/2017, grupa: Rybnik.













Olza Godów - Iskra Rowień (Żory) 13.11.2016 (3-4) 8-Poziom 
Att:40 H:13:00 Cena: 5zł FOT MOV
Stadion Olza Godów


Od kilku lat grafika biletu nie zmieniła się w Godowie.

Tego dnia miał być mecz LKS Chałupki (k. Raciborza) - KS Kuźnia Raciborska, ale goście nie dojechali. Jak widać na zdjęciu boisko było przygotowane do gry, a ja miałem zaliczyć kolejny obiekt w mojej okolicy, gdzie wcześniej byłem na meczu, lecz nie na pełnych 90 minutach. Tym razem musiałem moje plany odłożyć na wiosnę. Jeszcze na 8 minut przed planowym rozpoczęciem meczu w Chałupkach nie przypuszczałem, że będę jednak na meczu...

...w Godowie. Ktoś z budynku klubowego krzyknął, że meczu nie będzie więc szybko się stamtąd zwinąłem. Po przejechaniu 17 km pojawiłem się po zaledwie 10 minutach opóźnienia na spotkaniu w Godowie. Akurat tym razem miałem plan B dlatego tak sprawnie poszło przemieszczenie się. Nie wiem tylko czy po drodze nie złapałem na rejestratory dwóch mandatów.

Kiedy pojawiłem się na obiekcie nie było jeszcze bramek. W ogóle była to moja czwarta wizyta na tym obiekcie.

Gospodarze w czerwonych koszulkach.

Mało kto wie, że z Godowa pochodzi słynny aktor Franciszek Pieczka.


Flagi Unii w narożnikach boiska to jeszcze chyba nie widziałem.














Ławki niczym z parku.









Bramkarz gości niestety złapał groźnie wyglądającą kontuzję. Kiedy pracownicy klubu przynieśli nosze, "kazali" kolegom z drużyny odnieść go na noszach. Wtedy wybuchła kłótnia, iż to gospodarz powinien zapewnić bezpieczne przeniesienie poszkodowanego. Ostatecznie bramkarz o własnych siłach poszedł do szatni. Następnie w bramce musiał stanąć jeden z rezerwowych, który...

...prawdopodobnie nie był nominalnym bramkarzem.


Już wczoraj na meczu w Piasku trochę posypało śniegiem, ale w dniu dzisiejszym to była już konkretna ilość. Na boisku jednak nie utrzymała się chociaż mała warstwa.



Faworyzowany Rowień jeszcze w pierwszej połowie wyszedł na prowadzenie. Do tego momentu w ogóle nie istnieli na boisku. Zaraz potem dorzucili kolejne dwa gole i wynikiem 0-3 zakończyła się pierwsza połowa (pierwszy gol na filmie). Po przerwie gospodarze podjęli walkę. Udało się nawet doprowadzić do wyniku 3-4. Olza ostatecznie nie doprowadziła do remisu i 3 punkty pojechały do Żor. Wynik końcowy 3-4. Reasumując było to bardzo ciekawe spotkanie z dużą ilością goli, na którym pojawiłem się jak już wspominałem zupełnie przypadkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz