sobota, 21 stycznia 2017

TJ Ludgeřovice - FK Stará Bělá (Ostrava) 21.01.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Okręgowy Puchar Czech (Ostrava) 2016/2017 - 2 kolejka.
Trzeci z czterech meczów tego dnia we Vresinie.
Mecz 2017: 3











TJ Ludgeřovice - FK Stará Bělá (Ostrava) 21.01.2017 (1-0) 
Okręgowy Puchar Czech (Ostrava) Att:25 H:13:00 Cena: 0Kc FOT MOV
Stadion FC Vresina (sztuczna trawa) 


Ludgerovice w niebieskich strojach.

Mecz zapowiadał się bardzo atrakcyjnie, ponieważ spotkały się odpowiednio pierwsza i druga drużyna tej samej ligi, szóstego poziomu rozgrywkowego.

Był to pierwszy mecz tego dnia, którego zwycięzca miał awansować do półfinału Okręgowego Pucharu Czech. Dodać należy, iż finaliści za kilka miesięcy zagrają w finale na stadionie Bazaly.










W okolicach stadionu... :)






Fajki - Profesjonalny sponsor ;).




Jak wspomniałem na początku, miało to być zajefajne spotkanie, a wyszła niezła padlina. Optyczną przewagę miała drużyna Starej Beli. Z biegiem czasu podkręcali tempo, ale w bramce Ludgerovic stał niezawodny bramkarz, który jakby został wypożyczony na to spotkanie z Ekstraklasy czeskiej. Ponadto wynik 0-0 kompletnie mnie nie zadowalał, ponieważ liczyłem na 72 mecz z rzędu w którym widziałem co najmniej jednego gola (mój oficjalny rekord to 73 mecze). Nagle w doliczonym czasie gry stał się cud, ponieważ padła bramka,  ale nie dla Starej Beli. Na strzał rozpaczy z 20 metrów zdecydował się jeden z zawodników Ludgerowic i piłka za kołnierz bramkarza wpadła do bramki. Po tej akcji sędzia odgwizdał koniec meczu. Ufff... odetchnąłem z ulgą... 72 mecz z rzędu z golem ;).
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz