sobota, 21 stycznia 2017

UNIE Hlubina (Ostrava) - FC Vřesina 21.01.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Okręgowy Puchar Czech (Ostrava) 2016/2017 - 2 kolejka.
Ostatni z czterech meczów tego dnia we Vresinie.
Mecz 2017: 4












UNIE Hlubina (Ostrava) - FC Vřesina 21.01.2017 (5-2)  
Okręgowy Puchar Czech (Ostrava) Att:35 H:15:00 Cena: 0Kc FOT MOV
Stadion FC Vresina (sztuczna trawa) 


Przed meczem zawodnicy obu drużyn jakoś nie mieli ochoty aby się ze sobą przywitać. Chociaż spotkanie rozegrano na boisku FC Vresina, to nominalnym gospodarzem była drużyna z Hlubiny (czarne koszulki).


Sędzia swoim wzrostem musiał budzić respekt.

Było to czwarte spotkanie tego dnia, ale drugie o większą stawkę, czyli awans do półfinału okręgowego pucharu.

Dzisiejszego dnia jak na styczeń pogoda była wymarzona, a w czasie tego meczu na chwilę nawet wyszło słońce.

Hlubina zajmuje 3 miejsce w lidze (6-Poziom) natomiast Vresina jest na 2 miejscu (7-Poziom).







Tego dnia właśnie na tym meczu było najwięcej widzów, bo aż 35. Trzeciego i czwartego spotkania nie musiałem oglądać sam, ponieważ pojawiły się dwie raciborskie redakcje (Jacek i Marek).









Takie tam alpejskie klimaty.





Spotkanie toczyło się w dobrym tempie. Drużyna Hlubiny nie pozostawiła jednak złudzeń Vresinie. Wynik końcowy: 5-2. Trzy bramki z meczu dostępne są na moim filmie.

Było to czwarte i ostatnie spotkanie tego dnia, które widziałem. Nigdy wcześniej nie widziałem w ciągu jednego dnia aż czterech meczów na jednym obiekcie piłkarskim. Także nigdy wcześniej nie widziałem aż czterech pełnych meczów w ciągu jednego dnia (wcześniej trzykrotnie bywałem na pięciu meczach, ale minimum dwa były niepełne). Udało mi się także znacząco podreperować styczniowy bilans oficjalnych meczów piłkarskich. Do tej pory miałem tylko jedno z Luton - Link. Na koniec dodam, iż w drodze do domu jechałem nieopodal drugiej miejscowości o nazwie Vresina (powiat Opava). Tam także funkcjonuje klub piłkarski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz