niedziela, 19 marca 2017

FC Hradec Kralove - FC Zbrojovka Brno 19.03.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu ePojisteni.cz liga 2016/2017.
Mecz 2017: 10













FC Hradec Kralove - FC Zbrojovka Brno 19.03.2017 (0-0) 1-Poziom-Czechy 
Att:1931 H:15:00 Cena: 120Kc FOT MOV
Stadion Vsesportovni (Hradec Kralove) 


Szata graficzna biletu nez rewelacji, ale można było zaakceptować.

W marcu koniecznie chciałem ruszyć gdzieś dalej na mecz. Przede wszystkim musiała to być niedziela, mecz na minimum drugim poziomie, oraz względnie niedrogo. Wybór padł na Hradec Kralove. Jak zwykle w telefonie miałem niezbędne informacje jak rozkłady jazdy pociągów, plan miasta a także Google Street View.

Do Karviny dostałem się autem, gdzie mam dosłownie rzut beretem z domu. Zaparkować można na bezpłatnym parkingu obok dworca, a w razie braku miejsc, nieopodal jest ogromny parking Centrum Handlowego. Z Karwiny podróżowałem pociągiem do Pardubic, a następnie już do Hradca Kralove.

Jednodniowy weekendowy bilet dwuosobowy (grupowy) na wszystkie koleje České dráhy, poza Pendolino. Cena w przeliczeniu 112 zł i można jeździć do woli.


Kościół Božského Srdce Páně.

Łaba


Katedra Świętego Ducha przy Rynku Wielkim.

Rynek Wielki.

Pierwsi Groundhopperzy z mapą w poszukiwaniu stadionu. ;)

Relaks przed meczem.

Stadion był oddalony od dworca kolejowego około 2,7 km.


Wejście na stadion odbyło się bez problemu. Ukryta w plecaku mała butelka z colą co prawda została odnaleziona przez ochronę ale z uśmiechem na twarzy pozwolili mi wejść z napojem.

Stadion na żywo robi o wiele większe wrażenie niż na zdjęciach. Warto tu szybko zawitać, ponieważ w 2020 roku może stać tutaj już nowy obiekt.

Lizaki, czyli potocznie o jupiterach na tym stadionie. Ten element ma pozostać na nowym obiekcie.

Elewacja trybuny głównej.




Programy meczowe rzadko kupuję. Tym razem jednak się skusiłem. Cena:20 koron.



Bez tego nie ma meczu w Czechach.


Gospodarze na biało.









Na trybunach spodziewałem się niskiej frekwencji i tak było. Dokładnie tego dnia pofatygowało się na mecz nieco ponad 1,9 tysiąca widzów.








Kilkudziesięcioosobowa grupa fanów Zbrojowki. Czasem można było usłyszeć ich doping. Co do fanów gospodarzy to nie prowadzili tego dnia zorganizowanego dopingu.

Dopiero po przerwie włączono światło.




Zabłąkana owieczka, czyli kibic z Brna wśród miejscowych. Po meczu widziałem go w pociągu z Hradca do Pardubic.



Pierwsi kibice opuszczali stadion w 78 minucie.


W końcówce meczu już bardzo mocno się rozpadało, a początek dnia był słoneczny. Na szczęście na stadionie miałem miejsce pod dachem. Natomiast dzień przed meczem taką aktualną pogodę...

...przedstawił jeden z portali internetowych.

Czeski Jakub Rzeźniczak, czyli Jakub Řezníček.


Był to dziwny mecz bo z jednej strony przestoje i nuda a z drugiej strony można było obserwować na przemian ataki obu drużyn. Minimalnie więcej sytuacji mieli jednak goście, którzy zmarnowali dwie 100% akcje. Wynik końcowy to niestety 0-0. Tabela: 14 i 11.

Przed meczem biłem się z myślami... Jechać 300 km aby została przerwana moja passa meczów w którym widziałem minimum jednego gola. No i wykrakałem. Tydzień temu w Łaziskach Górnych widziałem ostatni 78 mecz, co jest moim rekordem. Coś czuję że dzisiaj w Hradcu nie zobaczyłbym nawet bramki w meczu hokeja (zdjęcie).

O godzinie 19:21 ruszał pociąg z Pardubic do Karviny. W domu byłem około 22:30, czyli na niecałe 6 godzin od zakończenia meczu.

W jedną stronę: Auto: 10 km, Koleje 297 km, Chód 2,7 km. Źródło idos.cz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz