niedziela, 5 marca 2017

MFK Karvina - FC Fastav Zlín 05.03.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu ePojisteni.cz liga 2016/2017.
Mecz 2017: 6













MFK Karvina - FC Fastav Zlín 05.03.2017 (1-0) 1-Poziom-Czechy 
Att:3567 H:18:00 Cena: 100Kc FOT MOV
Stadion Mestsky (Karvina)


Bilety w rundzie wiosennej podrożały w Karvinie ale i tak jest taniej niż w Polsce na tym poziomie. Tego dnia chciałem pójść na sektor D, ale okazało się, że przez podwyżkę nie mam wystarczającą ilość waluty i poszedłem tam gdzie do tej pory gościłem na meczu.

Wjazd do Karviny od strony Kaczyc. W oddali wyłania się stadion.

Póki co parking tuż obok trybuny D jest darmowy.


Spiker jak i wielu kibiców było podekscytowanych, że ten właśnie mecz został wybrany do transmisji na żywo w TV.


Na meczu gościła grupa młodych kibiców z Zielonej Góry. Żywiołowo dopingowali Karwinę, co nie uszło uwadze miejscowym kibicom.

Karvina na biało.

Lajfy.



Jupitery "grzały" pełną mocą.







W przerwie można było zobaczyć boisko zza szyby.





Fanom Karviny dzisiaj się "włączył" Belgrad, ponieważ trochę pirotechniki poleciało z trybun. Właśnie tego weekendu odbyły się słynne serbskie derby.

Nie przypominam sobie, czy kiedykolwiek wcześniej widziałem na żywo pirotechnikę rzucaną na boisko.

Przed meczem rzuciłem okiem na wyniki zakończonych spotkań tej kolejki czeskiej 1-ligi. Trzy mecze zakończyły się wynikiem 0-0 a dwa 1-0. Nie napawało mnie to optymizmem zwłaszcza, że obecnie śrubuję rekord widzianych meczów z rzędu z golem. Moje obawy przed meczem były słuszne. Karwina atakowała, a Zlin mądrze się bronił i nieudolnie kontratakował. Pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 0-0. Po przerwie na szczęście Karvina szybko zdobyła gola a gra się uspokoiła. Wynikiem 1-0 zakończył się mecz, chociaż Zlin był w końcówce blisko wyrównania. Ogólnie spotkanie mogło się podobać ale mnie najbardziej zadowoliła oprawa jak i ta jedna jedyna bramka w meczu. Pozycje w tabeli: 7 i 4.

W drodze na parking minąłem słynną knajpę Ovecka.

Jak na marzec pogoda przed jak i w czasie meczu była idealna. Rozpadało się dopiero po wejściu do auta.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz