niedziela, 21 maja 2017

Banik Fucik Orlova - SK Slavoj Petrvald 21.05.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Moravskoslezský kraj A1A Karvina - Okresní přebor mužů - sezon: 2016/2017.
Mecz 2017: 32













Banik Fucik Orlova - SK Slavoj Petrvald 21.05.2017 (2-1) 8-Poziom 
Att:80 H:17:00 Cena: 20Kc FOT MOV
Stadion Banik Fucik Orlova


Ten szablon biletów jest tak powszechny w czeskich niższych ligach, że moja żona rozpoznała go już u kasjera z odległości 10 metrów.

Pogoda idealna na meczing (nie mylić z grillem).

Piękny wjazd do klubu.


Mecz na tym stadionie miałem zaliczyć już dwa miesiące temu. Wtedy jednak spotkanie zaplanowano na bocznym boisku co mnie nie ucieszyło. Z problemami przemieściłem się na inne spotkanie do Horni Bludovic - Link.




Tym razem spotkanie odbyło się już na głównej płycie, ale w razie czego miałem plan B w postaci meczu FK Bohumin - FK Cesky Tesin (4-0).


Trybuna kryta była bardzo dużych rozmiarów ale i odniosłem wrażenie, że wszyscy posiadali przede mną.


Lepszej aury do oglądania meczu nie można było sobie wymarzyć tego dnia.






W tle wspomniane powyżej boisko boczne.








Wspomniany kasjer.

Jeden z kibiców gości.

Piwo i kiełbasa jak najbardziej były do nabycia przez widzów.








Mecz z kopalnią w tle.


Zauważyłem, iż obie drużyny miały w swoich składach, niemal wszystkich zawodników aspirujących do miana Old Boy.



Na pierwszym planie trybuna bez dachu i dalej z dachem.



Bo po meczu bardzo ważne jest roztrenowanie.

Pierwsze 45 minut było nudne i bez goli. Zaraz na początku drugiej połowy na prowadzenie wyszli goście po strzale z odległości chyba jednego metra (film). Potem jednak dwa gole były autorstwa gospodarzy. Rzadkiej urody był gol na 1-1,  bo po strzale z pierwszej piłki, pół lobem z odległości około 15 metrów. Wynik końcowy 2-1. Tabela: 7 i 11.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz