środa, 31 maja 2017

GKS 1962 Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Górnik II Zabrze 31.05.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu III liga 2016/2017, grupa III.
Mecz 2017: 36













GKS 1962 Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Górnik II Zabrze 31.05.2017 (2-1) 4-Poziom 
Att: 750 H:18:00 Cena: 10zł FOT MOV
Stadion MOSiR (Jastrzębie-Zdrój)


Bilet iście dla szatana, bo z numerem 666.



Tym razem robiłem też fotki prosto z młyna GieKS-y. Czułem się dość swobodnie, bo też umówiłem się na mecz z Piotrkiem i Józkiem co cieszą się szacunkiem na sektorze.

GKS 1962 na zielono-czarno-żółto.

Całą kolejkę zaplanowano na środę, co było mi na rękę aby odwiedzić Harcerską. GKS u siebie z reguły gra w soboty, kiedy ostatnimi czasy zwykle jestem poza tym rejonem. Dzisiejszego dnia po raz 60-ty pojawiłem się na meczu na Miejskim w Jastrzębiu-Zdroju.



Jak widać po lewej stronie zdjęcia, na meczu pojawił się słynny kibic Górnika Zabrze, czyli Pan Stanisław, który wyglądem przypomina słynnego Smolenia.

Czasem oglądam.


W Górniku II tego dnia zagrało paru znanych ligowców jak Aleksander Kwiek czy Grzegorz Kasprzik.

















Do przerwy gra nie była jakoś specjalnie porywająca i tradycyjnie na tym poziomie zakończyła się wynikiem 0-0. Po przerwie zwłaszcza gra GKS-u w dalszym ciągu nie porywała, a jak wiadomo GKS to lider rozgrywek. Mało tego, na prowadzenie wyszedł Górnik, po pięknym strzale z odległości 20 metrów, pod poprzeczkę. Dopiero po jakimś czasie GKS wyrównał po strzale z 7 metrów. Wtedy gra gospodarzy nabrała kolorytów, co poskutkowało zwycięskim golem. Był to strzał z około 25 metrów. Piłka po odbiciu od słupka wpadła do bramki. GKS po chwilowej zadyszce w lidze, wygrał trzeci mecz z rzędu i nadal prowadzi w tabeli III ligi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz