sobota, 29 lipca 2017

MFK Karvina - FC Vysocina Jihlava 29.07.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu HET liga 2017/2018.
Mecz 2017: 49











 

MFK Karvina - FC Vysocina Jihlava 29.07.2017 (2-0) 1-Poziom-Czechy 
Att:3423 H:17:00 Cena: 100Kc FOT MOV
Stadion Mestsky (Karvina)


Ktoś z klubu chyba czytał moje opisy z meczów Karviny i na bilecie pojawiła się już nazwa klubu gospodarzy, a nie tylko gości.

W czasie tego meczu swój zagraniczny debiut meczowy zaliczył mój tata :). Moje to było dopiero 146 spotkanie.



Młyn gospodarzy.


Karvina na biało.

To moja 20 wizyta na tym obiekcie natomiast czwarta na nowym obiekcie i za razem na poziomie czeskiej Ekstraklasy w Karvinie. Kiedyś za czasów 2 ligi w tym mieście, także byłem na meczu Karvina-Jihlava - Link.



Pogoda była idealna.




Fani z Igławy.








Trans gospodarzy chyba pod adresem gości.



Stadion wypełnił się w około 70%.







Attendance.




Od początku spotkanie toczyło się w szybkim tempie i nawet padła bramka w pierwszej odsłonie, co mnie zaskoczyło. Po pierwszej połowie gospodarze prowadzili 1-0 po wykorzystanym rzucie karnym. Po przerwie przeważający przez całe spotkanie gospodarze, dorzucili drugiego gola po strzale z ostrego kąta. Wynik końcowy 2-0.

1 komentarz:

  1. Byłem tutaj na meczu ze Spartą pod koniec ubiegłego sezonu. Miasteczko całkiem ładne. Atmosfera na meczu też super.
    Pozdrawiam
    Adrian z idenamecz :)

    OdpowiedzUsuń