niedziela, 24 września 2017

MFK Karvina - Zbrojovka Brno 24.09.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu HET liga 2017/2018.
Mecz 2017: 71














MFK Karvina - Zbrojovka Brno 24.09.2017 (2-1) 1-Poziom-Czechy 
Att:3373 H:17:00 Cena: 120Kc FOT MOV
Stadion Mestsky (Karvina)



No i przyszedł ten ostatni, dziesiąty mecz długiego urlopu.

Brno na czerwono.


Młyn gospodarzy robił duży hałas na stadionie, głównie przez nisko umiejscowiony dach. W Karvinie siedząc blisko młyna, można się poczuć jak na hali.












To był drugi mecz MFK Karvina - Zbrojovka Brno jaki widziałem w przeciągu dwóch tygodni. Poprzedni był to mecz juniorskiej ligi do lat 19.


Przed przerwą przeniosłem się na drugi koniec trybuny D, czyli bliżej sektora gości.









W przerwie był konkurs dla widzów. Zabawa chyba polegała na tym aby piłka kopnięta z okolic 16-go metra pola karnego, zatrzymała się jak najbliżej środkowej linii boiska. Jakie było zdziwienie widzów na trybunach, kiedy piłka drugiego z konkursowiczów zatrzymała się idealnie na linii.

Zagadka: Jaki to stadion? :P


Za brutalny faul, bramkarz gości otrzymał czerwień. Rezerwowy bramkarz musiał zastąpić zawodnika z pola




Około 20-osobowa grupa fanów z Brna.


W meczu najpierw na prowadzenie wyszli goście, po strzale z najbliższej odległości. Dokładnie nie widziałem tego gola, ponieważ widok zasłoniła mi jakaś małolata sprzedająca programy meczowe. Jeszcze przed przerwą było 1-1, po dośrodkowaniu z rzutu rożnego i strzale z parteru z odległości 5 metrów. Po przerwie Karwina zdobyła zwycięską bramkę po golu z rzutu karnego (gol na filmie). W końcówce meczu grające w dziesiątkę Brno, mogło wyrównać stan meczu, ale strzał z 10 metrów obronił bramkarz.

Tym razem mój nowy parking, tuż obok stadionu był już zajęty. Wybrałem więc nieco dalszy...

...na sztucznej murawie boiska treningowego. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz