sobota, 14 października 2017

KS Stal Kuźnia Raciborska - Ocice Racibórz 14.10.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa B 2017/2018, grupa: Racibórz
Mecz 2017: 75
Ground nr: 350












KS Stal Kuźnia Raciborska - Ocice Racibórz 14.10.2017 (6-0) 8-Poziom 
Att:110 H:15:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion KS Stal Kuźnia Raciborska 


W drodze na #meczing.

W rozpisce miałem gdzieś głęboko mecz w Kuźni Raciborskiej. Kiedy pojawiła się informacja, że w wyniku ustawy dekomunizacyjnej, ulica Karola Świerczewskiego zmieniła nazwę na... Roberta Lewandowskiego, czym prędzej chciałem udać się tam na mecz. Oczywiście musiałem poczekać, aż zawisną nowe tabliczki. O całym tym "zamieszaniu" był reportaż w głównym wydaniu Wiadomości TVP - LINK, a już następnego dnia udałem się do tej miejscowości na mecz.


Wejście główne. Mecz nie był biletowany.

Stadion przyjazny pirotechnice.

Całkiem niedawno powstała nowa trybuna Stali, a w zasadzie dwie trybuny w jednej konstrukcji. Ta mniejsza odwrócona jest w kierunku boiska treningowego.



Szybko się zorientowałem, iż jest to teren Górnika.

Trochę malowideł starożytnych Egipcjan.  :P

Tak tak, to stadion klubu B-klasowego!

To na którym gramy?

Już nawet na B-klasie jest monitoring.

Sektor gości oddzielony "płotem" od reszty stadionu :).

Gospodarze na żółto-niebiesko.

Przed meczem pojawiły się problemy z mocowaniem siatki w bramce.

Pogoda była idealna na granie i oglądanie.










W pierwszej połowie pokaźnej wielkości tablica świetlna... nie działała.




Czy to była maskotka klubowa? :)

W drugiej połowie już pojawił się wynik i stoper.


Przyznać trzeba, iż imponująca jest ta trybuna. Tak właśnie wygląda mój jubileuszowy, bo 350-ty obiekt piłkarski, gdzie byłem na meczu.







Kibice Stali utworzyli młyn, który żywiołowo reagował po golach swoich pupili. Doping w czasie meczu także nie był rzadkim zjawiskiem. Więcej na filmie.


Jeden z kibiców zapytał bramkarza gospodarzy ile ma wzrostu. Odpowiedział dwa, siedem.



Było to jednostronne widowisko, zakończone wynikiem 6-0. Trzy bramki są na moim filmie w tym ciekawa bramka z akcji na 1-0. Strzelec gola w jednej akcji, dwukrotnie wywalczył piłkę w przeciągu kilku sekund, po czym w sytuacji sam na sam strzelił gola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz