sobota, 25 listopada 2017

GKS 1962 Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Gryf Wejherowo 25.11.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu II ligi, sezon 2017/2018.
Mecz 2017: 88













GKS 1962 Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Gryf Wejherowo 25.11.2017 (3-0) 3-Poziom
Att: 1623 H: 13:00 Cena 13 zł FOT MOV
Stadion MOSiR (Jastrzębie-Zdrój)



Pierwsi kibice już na stadionie.



GKS 1962 świetnie sobie radzi jako beniaminek 2-ligi. Jest bowiem liderem, a jak wiadomo promocję na zaplecze Ekstraklasy, bezpośrednio uzyskają 3 drużyny.


Na głównego arbitra wyznaczono znaną międzynarodową sędzię, Monikę Mularczyk.




GKS 1962 na zielono-czarno.












Póki co gospodarze nie rozgrywają meczów przy świetle. Nie wiem czy są to względy oszczędnościowe, czy też oświetlenie wymaga poprawy. O ile jednak pamiętam, na ostatnim meczu, który zaliczyłem przy świetle, lampki świeciły niemal wszystkie - Link. W tą sobotę było mi to na rękę, ponieważ w planach miałem jeszcze jeden mecz w Ostravie.





Jak widać, goście w liczbie zero.





Po prawej Kamil Adamek to zawodnik z pobliskich Kaczyc, który nie dawno trafił do Jastrzębia. Ma na swoim koncie kilka bramek w Ekstraklasie w barwach Podbeskidzia.



Pani sędzia w jednej z sytuacji podbramkowych, została przypadkowo potrącona od tyłu przez jednego z zawodników gości, po czym wylądowała na murawie.



Jadąc na ten mecz, chciałem być świadkiem pewnego zwycięstwa gospodarzy, bo ich pozycja w tabeli chyba nie jest dziełem przypadku. Niespodzianki nie było, gdyż gospodarze pewnie wygrali z ostatnią drużyną 3-0.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz