sobota, 4 listopada 2017

MFK Karvina U-15 - Zbrojovka Brno U-15 04.11.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Liga MSŽL; Sezon 2017/2018.
Mecz 2017: 81















MFK Karvina U-15 - Zbrojovka Brno U-15 04.11.2017 (0-2) 
Att: 50 H: 10:30 Cena: 0 Kc FOT MOV
Boisko nr 1 Bažantnice (Karvina)


Jeszcze na dwie godziny przed rozpoczęciem tego meczu nie miałem go w ogóle w planach. Zobaczyłem w necie, że grają to pojechałem, bo też akurat wyjątkowo w sobotę byłem w okolicy domu. Przy okazji chciałem sprawdzić na którym boisku kompleksu Bažantnice odbędą się zawody. Pierwsze mam od dawna zaliczone, natomiast na drugim mam tylko niepełny mecz. Niestety mecz Karviny i Brna U-15 rozegrany został na tym pierwszym...

...podobnie jak U-14 obu klubów. Na zdjęciu drużyna Brna U-14 czeka na swój mecz, zaplanowany na 12:15.






Siedzący na trybunie piłkarze Brna prowadzili nawet sporadyczny doping.


Ciekaw jestem narodowości tego zawodnika Zbrojovki.

W oddali widać wspomniane powyżej drugie boisko kompleksu.



Pogoda jak na listopad była rewelacyjna.

 





O ile się nie mylę w kadrach juniorskich MFK Karvina gra paru Polaków. Na trybunach był chyba nawet ojciec jednego z nich. Niestety nie wiem, z którym numerem grał zawodnik rodem z Polski.


Zawodnik Karviny U-14 z numerem 9, mógłby być ojcem dla wielu kolegów, patrząc pod kątem wzrostu. Znacznie przewyższał nawet bramkarza.

Spotkanie bez historii. O wiele lepiej na boisku prezentowali się goście z Brna, którzy wygrali 2-0.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz