sobota, 2 grudnia 2017

MFK Karvina - Bohemians 1905 Praga 02.12.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu HET liga 2017/2018.
Mecz 2017: 90













MFK Karvina - Bohemians 1905 Praga 02.12.2017 (1-0) 1-Poziom-Czechy
Att: 2752 H: 15:00 Cena: 100Kc FOT MOV
Stadion Mestsky (Karvina)


Na początku grudnia meczów już jest mało, więc trzeba wybierać spośród spotkań wyższych lig. Nie robię jednak nic na siłę i tak też było i tym razem. Tym sposobem pojawiłem się na meczu w pobliskiej Karvinie. To najczęściej odwiedzany przeze mnie obiekt za granicą (22 wizyty).

Na to spotkanie przyjechało dwóch gości z Warszawy. Jeden z nich to Jacek, który ma min. zaliczony mecz w Japonii, oraz ma odhaczone wszystkie domowe mecze klubów od Ekstraklasy po II ligę. Rok temu także przyjechał do Karwiny i to na ten sam mecz z Bohemians 1905. Drugi z nich to Rafał ze strony - Link. W sobotę potrafi być na meczu w Zebrzydowicach a w niedzielę już w województwie pomorskim. Był na meczach w połowie europejskich państw, do których podróżuje głównie... sam. Po odebraniu gości z PKP Zebrzydowice, przyszedł czas na zwiedzanie Karwiny, oraz na...

jedzonko.

Na nieco ponad godzinę do meczu, wiele bocznych wejść było pootwieranych, więc teoretycznie można było wejść bez biletu.




Dwa dni przed meczem wystąpiły pierwsze tej jesieni tak obfite opady śniegu. Na szczęście prognozy się sprawdziły i opady dzień przed meczem ustały.



Karvina na biało.



Kibice gości.








Baloniada fanów gospodarzy.


Po odejściu znanego Jana Lastuvki, obecnie w bramce Karwiny występuje słowacki bramkarz Patrik Le Giang, który ma korzenie wietnamskie.





Kibice gości prowokowali fanów gospodarzy. Ci nie pozostali im dłużni, skandując słynne praskie k...y. Nie wiedzieli jednak, że Bohemka od dawna śpiewa tak o sobie.





Tydzień temu byłem na meczu Karwiny w Ostravie, a teraz zaliczyłem ich domowy mecz. Parę lat temu w II lidze miała miejsce podobna sytuacja, kiedy byłem na meczu FK Kolin - MFK Karvina, a po tygodniu MFK Karvina - Taborsko.




Przez całe spotkanie optyczną przewagę mieli gospodarze. Kiedy wydawało się, że ten niezbyt ciekawy mecz, zakończy się wynikiem 0-0, padł gol dla Karwiny, po dośrodkowaniu z rzutu wolnego i strzale głową. Nagranie jest na moim filmie. Wynik końcowy to 1-0. Tabela: 13 i 7.

Bus Bohemiansu.

Był to mój 90-ty mecz w tym roku i co najważniejsze 90-ty pełny mecz. Tym sposobem poprawiłem już tydzień temu rekord z 2015 roku, kiedy byłem na 88 meczach pełnych i jednym niepełnym. Mój niechlubny rekord roczny to 106, ale ponad  50% to były mecze niepełne. To także taki drugi rok, kiedy w każdym z 12-stu miesięcy, widziałem chociaż jeden oficjalny mecz.

Na koniec pamiątka jaką otrzymałem od gości z Warszawy, którzy godzinę od zakończenia meczu, byli już w pociągu do stolicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz