sobota, 13 stycznia 2018

KŚ AZS Politechniki Śląskiej Gliwice - Wisła Warszawa 13.01.2018 (Siatkówka)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Pierwszej Ligi siatkówki kobiet sezon: 2017/2018.














KŚ AZS Politechniki Śląskiej Gliwice - Wisła Warszawa 13.01.2018 (0-3) 
2-Poziom (Siatkówka) Att:120 H:17:00  FOT MOV
Cena: 0zł Hala Nowa ul. Kaszubska (Gliwice)


Nie należę do osób, które w zimie, kiedy nie ma oficjalnych meczów piłkarskich, chodzą masowo na inne dyscypliny sportu. Chciałem jednak zobaczyć tej zimy drużyny reprezentujące szkołę wyższą w której się uczyłem. W związku z tym, udałem się na mecz siatkarek Politechniki Śląskiej.

Znajome budynki.

Budynek laboratorium po lewej, gdzie widać jak pali się światło w sali wykładowej. Tym razem po raz pierwszy udałem się do budynku po prawej, czyli na halę sportową.

Autokar Wisły Warszawa.





Wisła Warszawa na czarno.













Panie pokazywały takie zagrania, że mnie byłoby ciężko cokolwiek zaprezentować na chociażby zbliżonym poziomie.







Mecz nie był biletowany. Widzów pojawiła się ponad setka.



Tylko momentami w tym meczu gospodynie nawiązywały wyrównaną walkę z warszawiankami. Wisła pewnie wygrała ten mecz 3-0.




Mecz siatkarek zliczyłem i tym sposobem pozostał mi jeszcze mecz koszykarzy Politechniki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz