piątek, 30 marca 2018

GKS 1962 Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - ŁKS Łódź 30.03.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu II ligi, sezon 2017/2018.
Mecz 2018: 8













GKS 1962 Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - ŁKS Łódź 30.03.2018 (1-0) 3-Poziom
Att: 3390 H: 19:00 Cena: 15 zł FOT MOV
Stadion MOSiR (Jastrzębie-Zdrój)


Obecnie bilety na mecze GKS-u można już kupić w internecie. Ja zakupiłem wejściówkę na kilka dni przed meczem w sklepie klubowym. Chciałem sprawdzić, czy taki bilet będzie lepszy niż samodruk. Przyznać muszę, iż był to prawdziwy bilet dobrej jakości.

Pierwotnie ten mecz zaplanowany był na Wielką Sobotę, no ale takie a nie inne decyzje służb spowodowały, że zawody rozegrano w Wielki Piątek. Zdecydowanej większości nie było to na rękę. Mi akurat pasowało.

Jastrzębie na zielono-czarno.


Mecz ten zapowiadano jako spotkanie rundy, więc całe szczęście zaliczyłem to spotkanie. Widzów na stadionie było prawie 4 tysiące. Dużo, ale pamiętam czasy, kiedy było tutaj ponad 8 tysięcy ludzi.

Wyłączone sektory z użytkowania.







Kibice gości w tym przyjaciele z Tychów.

Kibice w oknach okolicznych bloków. Tym razem rac nikt nie odpalał.





Po pierwszych 45 minutach meczu doznałem szoku, ponieważ ostatni kibice, stojący w kolejce, dopiero wchodzili na stadion. W tym czasie inni... wychodzili z różnych powodów. Kiedyś wejść było więcej, bo ludzie wchodzili od strony wałów ziemnych. Dzisiaj są one zamknięte wraz z wejściami i dlatego tworzyły się zatory.

Nowa ogólnopolska akcja kibiców. GKS wywiesił podobnej treści transparent.






Oprawa gości.



Przed meczem wiedziałem z dobrego źródła, że stadion w Jastrzębiu do tej pory mogło odwiedzić nawet 100 groundhopperów. Nigdy ich jednak nie widziałem, aż do dnia dzisiejszego. Trzech z akredytacjami było na bieżni, o których akurat wiedziałem, że będą. Czwartego, zupełnie przypadkiem poznałem na koronie stadionu. Pogadaliśmy trochę, po czym zrobiliśmy sobie fotkę. Po meczu okazało się, że przyjechał z tymi co byli... na bieżni. Ponadto widziałem jeszcze dwie pary Niemców.

Oprawa gospodarzy.

W pewnym momencie odpalono sztuczne ognie, poza stadionem.

Obie drużyny w tym sezonie mają spore szanse na awans na zaplecze Ekstraklasy. Po przeciętnym meczu, GKS wygrał to spotkanie 1-0, wykorzystując rzut karny na początku zawodów. Więcej z gry mieli chyba jednak goście, ale to GKS umocnił się na pierwszym miejscu w tabeli. Jeżeli biorąc pod uwagę całą otoczkę, było to jedno z moich najlepszych meczów na Harcerskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz