sobota, 31 marca 2018

Slavia Michalkovice (Ostrava) - TJ Slovan Ostrava 31.03.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A1A Ostrava - MěP muži. Sezon: 2017/2018.
Mecz 2018: 9
Ground: 359











Slavia Michalkovice (Ostrava) - TJ Slovan Ostrava 31.03.2018 (0-5) 8-Poziom-Czechy
Att: 110 H: 15:30 Cena: 20 Kc FOT MOV
Stadion Slavia Michalkovice


Kolejny bilet związkowy, do tego bez pieczątki. Bileter nie raczył dawać wejściówki po zapłacie, ale też nikt się nie upominał. Na końcu zbieractwa byłem ja i czekała go niespodzianka w postaci pytania... a vstupenka? Miał czelność zapytać coś w stylu, po co mi to do szczęścia, ale koniec końców, po małej wymianie zdań, dostałem bilet.

Na terenie obiektu, miejsc dla aut jest mało i dlatego trzeba parkować wzdłuż głównej drogi.

Podobnie jak rok temu w Wielką Sobotę, także udałem się na mecz do Czech w poszukiwaniu świątecznej kiełby. Rok temu także to był stadion, gdzie byłem po raz pierwszy na meczu w promieniu 25 km od domu - Link.





Slovan (lider tabeli) w ciemniejszych strojach.








Miejscowa chuliganeria.

Już na początku meczu, jeden z zawodników gości musiał z powodu kontuzji opuścić plac gry.



Zawodnik gości z prawej strony był jednym z lepszych na boisku.



Rezerwowi gospodarzy nie marnowali czasu w czasie meczu.


Wyjątkowo dużo kibiców pojawiło się z psami na meczu. Na oko doliczyłem się około 10-15 czworonogów i 110 ludzi.

Niech nikogo nie zmyli flaga Polski. Najlepsza meczowa kiełba tylko w Czechach.



Do kogo podobny ten zawodnik?


Ogródki piwne za bramką były szczelnie wypełnione.




Pomimo problemów pogodowych tej wiosny, boisko było świetnie przygotowane do meczu.


Było to jednostronne widowisko i lider Slovan nie dał szans Slavii w Wielkich Derbach Ostravy w Wielką Sobotę. Spotkanie zakończyło się wynikiem 0-5. Pierwszy gol dostępny jest na filmie.

Po 30 minutach od zakończenia meczu, byłem już w domu...

...w którym w czasie świąt poważnie zacząłem planować kwietniowe mecze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz