sobota, 7 kwietnia 2018

Odra Centrum Wodzisław Śląski U-15 - Ruch Chorzów U-15 07.04.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: I liga wojewódzka C1 Trampkarz. Sezon: 2017/2018.
Mecz 2018: 10
Ground: 360











Odra Centrum Wodzisław Śląski U-15 - Ruch Chorzów U-15 07.04.2018 (3-0)
Att: 50 H: 10:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Bagienko (Wodzisław Śląski)


W tą sobotę nie miałem czasu na popołudniowy meczing, więc pojechałem na to co trafiło się z rana. Co prawda był to tylko mecz młodzieżowców, ale za to na boisku w moim rejonie, gdzie wcześniej nie byłem na meczu. Na obiekcie zwanym pieszczotliwie Bagienko, grają tylko zawodnicy trampkarzy, czy juniorów.

Centrum w jaskrawych strojach.


Na nie jednym meczu tej sędzi już byłem, ale nie potrafię nawet jednego sobie przypomnieć.


Jak widać pogoda iście barowa.





Na boisku brakowało tylko linii do siatkówki. :)


Zdjęcie w sam raz do konkursu, gdzie jest piłka, po jej wymazaniu.











Jan na wczesną porę i mecz młodzieżowców, publiczność licznie przybyła na mecz.






Jedna z lepszych trybun krytych, jakie widziałem :).





A ten gentelman w niebieskim garniturze to był na 99 % Jan Woś. Niemal całą swoją karierę piłkarską spędził w Odrze Wodzisław.


Drużyna gospodarzy dosyć łatwo wygrała ten mecz w stosunku 3-0. Myślałem, że taka marka jak Ruch postawi większe warunki. Dwie bramki dostępne są na moim filmie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz