sobota, 14 kwietnia 2018

Start Kleszczów - Ruch II Kozłów 14.04.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Zabrze Sezon: 2017/2018.
Mecz 2018: 13
Ground nr: 363












Start Kleszczów - Ruch II Kozłów 14.04.2018 (2-0) 8-Poziom
Att: 45 H: 17:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Start Kleszczów


Z meczu z Mechnicy do Kazimierza miałem jakieś 22 km i 40 minut czasu. Na 3 km od celu moja nawigacja zgłupiała, która pomimo nieuwzględniania polnych dróg, tam mnie właśnie prowadziła. Kazimierz przełożyłem więc na inny termin, ponieważ i tak nie zdążyłbym na pierwszy gwizdek. Na szczęście miałem plan B i pojechałem do Kleszczowa koło Gliwic, kierując się jednocześnie bliżej domu. Na tym meczu pojawiłem się idealnie o 17:00, tuż przed jego rozpoczęciem.

Kleszczów i tak miałem zamiar odwiedzić w niedalekiej przyszłości.

Plakat meczowy :).

Klub posiada na elewacji budynku duże i ładne logo klubowe.

Ruch na niebiesko.








Nazwisko Dewucki kojarzy mi się tylko ze słynnym futsalistą Przemysławem Dewuckim. Jakie było moje zdziwienie, kiedy w przerwie odkryłem, iż Pan Przemek także był na meczu. Z kolei na zdjęciu także chyba Pan... Dewucki. Czyżby to była rodzina?





Kształt ławek rezerwowych przypadł mi do gustu.








Boisko jest ładnie położone na skraju lasu.





Do ciekawej sytuacji doszło pod koniec meczu. Próbujący dogonić piłkę zawodnik Ruchu, ściął chorągiewkę wślizgiem równo z trawą. Zaraz pojawił się pracownik klubowy gospodarzy, który stwierdził, iż dopiero co kupił komplet za 200 zł.

Drugie spotkanie tego dnia było o wiele ciekawsze niż pierwsze. Poziom rozgrywkowy tym razem był niższy, a gra lepsza niż wskazywały rozgrywki, gdyż był to mecz B-klasowy, a gra niczym na A-klasie. Lepiej dysponowani tego dnia był Kleszczów. Gol na 1-0 padł w pierwszej połowie po strzale zza pola karnego, za kołnierz bramkarza. W drugiej połowie podwyższyli na 2-0, po strzale z bliskiej odległości.

Na koniec zdjęcie satelitarne z Google boiska w Kleszczowie. Boisko o kształcie rombu i idealne koło na środku :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz