sobota, 19 maja 2018

Piast Gliwice - Bruk-Bet Termalica Nieciecza 19.05.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Ekstraklasa; Sezon: 2017/2018.
Mecz 2018: 29











Piast Gliwice - Bruk-Bet Termalica Nieciecza 19.05.2018 (4-0) 1-Poziom
Att: 6249 H: 18:00 Cena: 26 zł FOT MOV
Stadion Piast Gliwice


Piast Gliwice na szczęście powrócił do biletów na poziomie. Mam nadzieje, że paragony już nigdy nie powrócą.

Jeszcze dwa dni przed meczem zastanawiałem się, czy jako trzecie sobotnie spotkanie wybrać Ekstraklasowego Piasta, czy może pierwszą wizytę w Toszku. Padło jednak na Piasta.

Przed meczem odwiedziłem najwyższą na świecie bo 111 metrową budowlę z drewna. Mowa o Radiostacji Gliwice.

Ależ to rzadki widok kiedy w "ciepłe" miesiące jestem na meczu Ekstraklasy. Tym razem mecz zapowiadał się bardzo ciekawie. W ramach ostatniej kolejki Piast musiał wygrać w tym meczu, aby utrzymać się w Ekstraklasie, a tym samym spuścić poziom niżej dzisiejszych gości z Niecieczy.

Przy wejściu nie obyło się bez zakłóceń. Problem dla gimnazjalisty w kamizelce porządkowego stanowił mój mały aparat fotograficzny. Szybko poskarżył się swojej mamie, która w porozumieniu z dowódcą przez znane im tylko częstotliwości łoki-toki, pozwolili mi ostatecznie wejść ze sprzętem. Takim zachowaniem chyba znowu jestem wyleczony z Ekstraklasy, co najmniej do grudnia, albo i do lutego.

Przed meczem opuścił nas Jacek (Racibórz) a tym samym spotkanie oglądałem w obecności Rafała (Tychy).

Piast na czerwono - niebiesko.

Kiedy fani Piasta krzyknęli "GKS tylko zwycięstwo", niegrzeczni fani z Niecieczy odpowiedzieli "Taki ch..."

Czas na rozliczenie z fiskusem w tym roku już minął.

Nie minęła jeszcze minuta meczu, kiedy w wyniku zderzenia zawodników...

potrzebna była pomoc medyczna w tym...

...karetka pogotowia. Po raz pierwszy widziałem na boisku pojazd medyczny.









Zagorzali fani Piasta prowadzą protest w wyniku nałożonych sankcji po meczu z Górnikiem Zabrze i nie chodzą na mecze. W tym spotkaniu doszło do złagodzenia protestu i dopingowali swoich pupili zza swojej trybuny.










Wielkie nieba. Na sektorze kibiców z Niecieczy z jakiegoś powodu interweniowały służby porządkowe.


Ne pamiętam abym wcześniej widział dwie drużyny jednego klubu w czasie jednego dnia. Mowa o drużynach Piasta i Piasta II.

Od początku meczu zarysowywała się przewaga Piasta, co zaowocowało golem na 1-0, który jest na moim filmie. Do końca meczu gospodarze dołożyli kolejne gole. Wszystkie bramki padły po pięknych strzałach z dystansu. Niecieczy w tym meczu zabrakło argumentów do wygranej. Próbowali atakować, ale Piast dobrze ustawiał się w obronie. Wynik końcowy 4-0. Piast zostaje w Ekstraklasie a Nieciecza wraz Sandencją ląduje w I lidze.

Przed rozpoczęciem rundy wiosennej dobrze przewidywałem, aby szybko pojechać do Niecieczy, aby zobaczyć Ekstraklasę w czasie meczu Termaliki. Przed ostatnią koleją wydawało się, że Piast nie sprosta wyzwaniu, aby wygrać ze Słoniami, ale ostatecznie im się to udało. Termalica żegna Ekstraklasę, tam gdzie ją powitała, niemal 3 lata temu. Wtedy Piast także wygrał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz