sobota, 19 maja 2018

Sokół Łany Wielkie - Sośnica Gliwice 19.05.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Zabrze Sezon: 2017/2018.
Mecz 2018: 28














Sokół Łany Wielkie - Sośnica Gliwice 19.05.2018 (1-1) 7-Poziom
Att: 65 H: 14:30 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Sokół Łany Wielkie


To był moja druga wizyta na meczu na tym obiekcie. Liczyłem na bilet ale i tym razem bileterów niestety nie stwierdzono. Był to także mój drugi sobotni mecz i ciąg dalszy mini zlotu. Jacek z Warszawy nas opuścił i pojechał na mecz do Bielsko-Białej, natomiast pozostał Jacek (Racibórz) i Rafał (Tychy).

Oryginalna trybuna na której nie wiadomo, która ławka jest dla nóg, a która dla czterech liter.

A taką ławkę rezerwowych w postaci kapsuły, miałem przyjemność widzieć po raz pierwszy.

W czasie mojej poprzedniej wizyty były jeszcze stare ławki rezerwowych oraz stare bramki. Potem zamontowano nowe, które następnie ktoś zaimał, o czym było głośno w całej Polsce. Z pomocą wyszedł Piast Gliwice, który kupił kolejne nowe bramki dla klubu.

Piłkarze wychodzili na boiska w rytmach jakieś ciężkiej muzyki.

Gospodarze na niebiesko.

Nigdy wcześniej nie widziałem trenera w szaliku klubowym. Tutaj szkoleniowiec gości.




W WC niechcący oderwałem mydelniczkę od kafelek. Przepraszam :(.






Asystent przypominał z wyglądu bardziej popularnego Tomasza Musiała.






Faworytem meczu był lider tabeli, czyli drużyna gości. Nic z tego nie robili sobie zawodnicy gospodarzy, którzy do przerwy wygrywali 1-0. Gol padł trochę z niczego, po pięknej podcince piłki z ostrego kąta, do pustej bramki. W drugiej części gry można było zaobserwować wściekłość trenera gości, w  wyniku nieudolnej gry swoich pupili. W końcu jednak doszło do wyrównania w tym meczu w zamieszaniu w polu karnym i strzale pod poprzeczkę z odległości 14 metrów. Wynik końcowy 1-1.

Pora opuścić LONA LANY i udać się na trzeci mecz tego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz